رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: سامانه 1540 یک راه فراگیر و ساده برای اطلاع تخلفات زیست محیطی برای تمام افراد است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری این سازمان که امروز چهارشنبه در سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از مسئولیت‌های سازمان حفاظت محیط زیست توسعه ارتباط با مردم از راه‌های گوناگون است اظهار کرد: رسانه‌ها  شبکه‌های مجازی و پرتال سازمان کانال‌های ارتباطی برای تعامل بیشتر مردم با مسئولین سازمان هستند.

وی در ادامه گفت: سامانه 1540 یک راه تماس ساده و فراگیر برای تمام افراد جامعه است که به سرعت مسائل و مشکلات زیست محیطی را بتواند اطلاع دهند.

رئیس سازمان محیط زیست اظهار کرد: این سامانه این اطمینان را به مردم می‌دهد که در صورت مشاهده تخلفی در حوزه وظایف و مسئولیت‌های محیط زیست می‌توانند از این طریق گزارش دهند تا در زمان مناسب رسیدگی شود.

وی در خصوص قاچاق فرآورده‌های حیات وحش گفت: یکی از مخاطرات جدی در سطح دنیا قاچاق فرآورده های مربوط به حیات وحش و قطعات آن است در همین راستا قوانین و مقررات اینترپل و سایتیس (کنوانسیون سازمان برای گونه‌های حیات وحش) به این مقوله توجه ویژه ای دارند.

رئیس سازمان محیط زیست تصریح کرد: در سال 93 هیچ مجوز شکار برای چهارپایان صادر نشد و مجوز صید پرندگان در صورتی که با معیشت مردم مرتبط بود در حد ظرفیت و امکان پروانه شکار صادر شد.

وی در پایان پس از 3بار تماس نمایشی ناموفق در نهایت موفق به راه اندازی سامانه 1540 پل ارتباطی مردم با سازمان حفاظت محیط زیست شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار