سخنگوی سازمان آتش و نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه گازگرفتگی در یک منزل مسکونی و نجات چهار تن از مرگ حتمی خبر داد.

عملیات 125 برای نجات یک خانواده از مرگ حتمیجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص انتشار گاز co در یک منزل مسکونی گفت: در ساعت 23 و 22 دقیقه شب گذشته در پی تماس اهالی ساختمانی در فلکه چهارم خزانه با سامانه 125 از انتشار گاز مونوکسید کربن در یک واحد مسکونی خبر دا دند که بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ایستگاه 83 را عازم محل حادثه در فلکه چهارم خزانه کوچه دقاقی کردند. 

وی ادامه داد: اعضای خانواده‌ای در یک واحد 45 متری در ساختمانی سه طبقه مسکونی دچار مصدومیت با گاز co شده بودند که پدر خانواده با حالت نیمه هوشیار با همسایه‌ها تماس گرفته و از وضعیت بی‌رمق خود و خانواده آنها را مطلع کرده بود که بلافاصله نیروهای آتش نشانی در محل حضور یافتند و یک خانم 30 ساله به همراه دو بچه چهار ماهه و مرد صاحبخانه را از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند. 

ملکی افزود: خوشبختانه اهالی منزل علائم حیاتی داشتند که توسط تکنسین‌های اورژانس به مراکز درمانی منتفل شدند. 

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی علت این گازگرفتگی استفاده همزمان از بخاری و آبگرمکن و بسته بودن راه‌های خروجی و ورودی هوا و در پی آن انتشار گاز co عنوان شد. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار