فردی که با ارائه چک‌های بی‌محل به ۱۳ شهروند زرندیه‌ای در استان مرکزی از آنان کلاهبرداری کرده بود، توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و روانه زندان شد.

//////////////////محسنی/************/
سرهنگ داود کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: از مدتی قبل تعدادی از کاسبان شهر با ارائه شکواییه‌هایی به پلیس اعلام داشتند که فردی از آنان کلاهبرداری کرده است.

وی اضافه کرد: در تحقیقات اولیه از شاکیان مشخص شد فردی با جلب اعتماد کاسبان شهر و با ارائه چک‌های بی‌محل از آنان کالاهایی با ارزش بالا را خریداری کرده و با فرا رسیدن تاریخ وصول چک مشخص شد که این فرد در حساب بانکی‌اش فاقد وجه لازم می‌باشد.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: با بررسی کارآگاهان پلیس مشخص شد که این فرد با ۱۳ شهروند در سطح شهرستان معاملاتی برای خودرو، منزل، آهن آلات، زمین و...  انجام داده و در حدود پنج میلیارد ریال چک به این افراد داده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی زرندیه افزود: ‌ با بررسی‌های تخصصی کارآگاهان سرانجام متهم در شهرستان تبریز شناسایی شد که تیمی از ماموران انتظامی با هماهنگی دستگاه قضایی برای دستگیری وی به آنجا اعزام شدند که در نهایت دستگیر و به زرندیه انتقال داده شد.

سرهنگ کاظمی خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و سپس روانه زندان شد.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.