رقابت بین المللی در حوزه فناوری و نوآوری

سومین انجمن مدیریت فناوری ایران با هدف ارزیابی مدل‌های طراحی‌شده توسط شرکت‌های نوآور در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران انجمن مدیریت و فناوری و نوآوری ایران که با حضور و همکاری سازمان‌ها و نهادهایی چون معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد مهدی الیاسی دبیر اجرایی این انجمن گفت: هدف از برگزاری این مراسم تقویت و توانمندی سیستم شرکت‌های نو‌آور دانست. 

وی افزود: این شرکت‌ها بر اساس مدل‌های طراحی‌ شده استاندارد مورد ارزیابی قرار می‌گیرد تا سطح ارتقا خود را افزایش دهند. ناگفته نماند این مدل‌ها توسط کشور خودمان طراحی شده است. 

وی در پایان گفت: امروز در این مراسم83 شرکت حضور دارند که برای تجاری سازی دچار مشکل هستند و در نهایت به مدل‌های طراحی شده برتر جوایز ویژه تعلق خواهد گرفت از جمله این جوایز برندسازی این شرکت‌ها و معرفی شرکت‌های برتر به موسسات مالی است و همچنین مدل پایه‌ای جایزه برای ارزیابی بنگاه‌های مختلف تولیدی و خدماتی قرار می‌گیرد و دو مدل دیگر جهت ارزیابی شرکت‌های کوچک دانش‌بنیان و فناور و شرکت‌ها و سازمان‌های هلدینگ به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام / 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار