عضو مجلس خبرگان در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

هیچ گاه سلایق سیاسی مختلف در انتخابات ریاست خبرگان کاندیدا نداشته‌اند

آیت الله رازینی گفت: شرایط خبرگان تا به حال این گونه نبوده که سلایق سیاسی کاندیدای مختلف در خبرگان داشته باشند و تا به حال این گونه بوده که یک نفر از بزرگان کاندیدا می‌شده و بقیه از وی تبعیت می‌کردند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران  ،آیت الله رازینی عضو مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در حاشیه مراسم ترحیم فرزند حجت الاسلام و المسلمین فلاحیان، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون ویژگی‌هایی که رئیس مجلس خبرگان باید از آن برخوردار باشد، گفت: خبرگان مجلسی برای انتخاب رهبر است و این مجلس همواره نماد وحدت در جامعه بوده است.
 
وی در ادامه در پاسخ به سوالی در رابطه با کاندیداهای ریاست مجلس خبرگان اظهار داشت: همیشه این گونه بوده که انتخاب ریاست خبرگان یک کاندیدا بیشتر نداشته و البته احزاب سیاسی هم نمی‌توانند در آن فعال باشند.
 
وی ادامه داد: شرایط خبرگان تا به حال این گونه نبوده که سلایق مختلف کاندیدای مختلف در خبرگان داشته باشند و تا به حال این گونه بوده که یک نفر از بزرگان کاندیدا می‌شده و بقیه از وی تبعیت می‌کردند و این روش در زمان ریاست آیت الله مشکینی،‌ آیت الله مهدوی کنی و آیت الله هاشمی وجود داشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار