نشست هم اندیشی الزامات و اقدامات بازاریابی ورزشی در ایران صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ الزامات و اقدامات مؤثر بازاریابی ورزشی در فدراسیون ها موانع و محدودیت‌های بازاریابی ورزشی، حامیان و بی نفعان بازاریابی ورزشی، منابع و پتانسیل و رسانه‌ها و بازاریابی ورزشی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

این نشست که با هدف ترغیب و تشویق فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی در اجرای اصل "44" قانون اساسی و ایجاد بستری مناسب جهت آشنا سازی فدراسیون‌ها و باشگاه‌های ورزشی با امر بازاریابی ، ایجاد درآمدزایی ، آشنایی سازی و رایزنی فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها با شرکت‌های تبلیغاتی و حامیان مالی صبح امروز (شنبه) در سالن آمفی تئاتر هتل المپیک برگزار شد.

در این نشست روسا و دبیران فدراسیون‌های ورزشی، مدیرعاملان باشگاه‌ها، حامیان مالی باشگاه ها، مقام عالی وزارت و معاونین ستادی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار