سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف مرگبار یک دستگاه خودروی پراید با پژو 405در اتوبان همت خبر داد.

راننده 70 ساله میان آهن پاره‌های پراید جان باخت/ جزییات تصادف شبانه در اتوبان همتجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران درباره جزئیات این تصادف اظهار داشت: در ساعت 23و 3دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه برخورد دو دستگاه خودرو در غرب به شرق اتوبان همت بعد از نیروگاه برق مطلع شدند و بلافاصله ایستگاه  80عازم محل حادثه شد. 

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه پژو 405برخورد می‌کند به طوری که جهت خودروی پراید به سمت خلاف جهت بزرگراه تغییر می‌کند و راننده پراید در داخل خودرو محبوس شده بود که آتش نشانان با تجهیزات هیدرولیکی راننده 70ساله را خارج  و تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه به علت شدت جراحات مرگ وی تایید شد. 

به گفته ملکی راننده جوان پژو 405 نیز دچار مجروحیت شدید شده بود که در محل درمان شد. 

به گفته این مقام مسئول در آتش نشانی، گروه‌های آتش نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه بزرگراه‌ها و تحویل محل به عوامل راهور، در ساعت 23دقیقه بامداد عملیات را به پایان بردند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: حادثه ، اتوبان ، همت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار