باشگاه منچسترسیتی امیدوار است به ارائه پیشنهاد 100 میلیون پوندی به لوییس سوارز او را یک بار دیگر به رقابت های لیگ برتر انگلیس برگرداند.

پیشنهاد 100 میلیون پوندی سیتی برای باز گرداندن سوارز به انگلیسبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، لوییس سوارز تابستان گذشته در ازای مبلغ 75 میلیون پوند از باشگاه لیورپول به بارسلونا منتقل شد اما به نظر می رسد چندان با روش  فوتبال اسپانیایی هماهنگ نشده و نمی تواند سوارز همیشگی باشد.
 
ملی پوش اوروگوئه ای توانست بالاخره در دیدار حساس لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی که هفته گذشته برگزار شد 2 گل ارزشمند به ثمر برساند اما این تعداد گل برای حضور ثابت سوارز در خط حمله بارسلونا کافی نیست.
 
منچسترسیتی که به این اطمینان رسیده، امکان امضای قرارداد با لیونل مسی ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا وجود ندارد، تلاش خود را برای به خدمت گرفتن لوییس سوارز متمرکز کرده و پیشنهاد نجومی 100میلیون پوندی را به او ارائه داد.
 
منچستر سیتی برای رعایت قوانین فرپلی یوفا قصد دارد نام سرخیو آگوئرو را در فهرست فروش تابستانه خود قرار دهد، البته بارسلونا با مشکلات دیگری هم  مواجه است زیرا حتی در صورت فروش سوارز تا سال 2016 اجازه خرید بازیکن جدیدی را ندارد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: پیشنهاد ، سیتی ، سوارز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار