رئیس کمیتته فنی واترپلو گفت: با توجه به نداشتن فرصت کافی برای حضور در مسابقات فیفا تراپی از سرمربی داخلی برای هدایت تیم ملی دعوت به همکاری کردیم.

نادر غفوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مربی ایرانی شناخت نسبی از ملی پوشان و بازیکنان واترپلوئیست حرفه‌ای دارد، اگر می‌خواستیم گزینه خارجی بیاوریم با توجه به تعطیلات نوروز نمی توانستیم تیمی آماده و قدرتمند را روانه مسابقات کنیم و زمان زیادی را برای شناخت مربی خارجی نسبت به بازیکنان از دست می‌دادیم.

وی گفت: "سیروس طاهریان" در مسابقات آسیایی 1986 به عنوان بازیکن مقام سوم را کسب کرد، تا سال 1990 میلادی به عنوان کاپیتان در تیم ملی حضور داشت، به عنوان مربی در مسابقات جهانی تیم ملی جوانان کشورمان را در پیکارهای فرانسه و کوبا هدایت کرد، وی در کنار تمامی مربیان خارجی تیم ملی به عنوان دستیار حضور داشت. کارنامه طاهریان تجربه وی را در واترپلو نشان می‌دهد.

رئیس کمیته فنی واترپلو در ادامه اظهار داشت: قرار است روز سه شنبه 12اسفند ماه اسامی 20نفر از بازیکنان مطرح و آماده لیگ را به عنوان دعوت شدگان به نخستین اردو تمرینی تیم ملی به کمیته فنی ارائه دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: غفوری ، واترپلو ، طاهریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار