چهارمین همایش کشوری راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات پرستاری و مامایی روز سه شنبه با حضور 700 نفر از متخصصین، اساتید، پرستاران، ماماها و دانشجویان سراسر کشور در یزد آغاز شد.

آغاز همایش سراسری ارتقای کیفیت پرستاری در یزدبه گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکزیزد، دبیر علمی همایش در آیین آغاز به کار آن با بیان اینکه 664 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده گفت: از این تعداد 344 مقاله توسط هیات داوران پذیرفته شد که 76 مقاله به صورت سخنرانی و 268 مقاله هم بصورت پوستر ارائه می شود.

بهناز انجذاب، مراقبت های بهداشتی و درمانی، مدیریت اخلاق ، ارتباطات حرفه ای آموزش ، مشاوره با مددجو و آموزش فناوری اطلاعات بخش دانشجویی را از مهمترین محور های این همایش عنوان کرد.


انجذاب اظهار کرد: در این همایش در زمینه اعتبار بخشی بالیتی ، راهکار و چالش های ارتقاء کیفیت مشاوره در خدمات بهداشت باروری ، ارتقای کیفیت مراقبت بارداری و زایمان ایمن و چالش های اخلاقی در حرف پرستاری و مامایی بحث و تبادل نظر می شود.


وی برپایی کارگاههای جانبی در زمینه مشاوره سلامت جنسی ، فرآیند پرستاری و تضمین کیفیت پرستاری را از برنامه های جبنی این همایش اعلام کرد.


انجذاب، هدف از برگزاری این همایش سه روزه را هم اندیشی و همفکری صاحب نظران رشته های پرستاری و مامایی در راستای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات عنوان کرد.

انتهای پیام/ق
برچسب ها: همایش ، پرستاری ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.