صبح امروز از هفت پروژه مهندسی ایران در راستای تحقق بومی‌سازی محصولات و دانش فنی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور رونمایی خواهد شد.

تلفنی** 7 پروژه مهندسی ایرانی امروز رونمایی می‌شود/ تولید اولین ژنراتور 25 مگاوات با تکیه بر دانش ملیبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی کشور و وزرای نیرو، صنعت، معدن و تجارت و راه و شهرسازی از هفت پروژه ملی که از دستاوردهای گروه مپنا است رونمایی می‌شود.

از جمله این پروژه‌ها تولید اولین ژنراتور 25 مگاواتی به تکیه بر دانش و توانمندی داخلی و همچنین احداث سالن و خط تولید پرده توربین بادی 2.5 مگاواتی است علاوه بر این احداث خط تولید برج‌های الکترونیکی SMT که در راستای طراحی و بومی‌سازی سیستم اتوماسیون صنعتی و کنترل فرآیند مپنا نیز افتتاح می‌شود.

همچنین بهره‌برداری از طراحی و ساخت اولین خط عملیات تکمیلی و پوشش‌دهی قطعات داغ توربین‌های گازی نیروگاهی در کشور نیز از دیگر دستاوردهای مپنا است که امروز افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است که از لوکوموتیو مسافری الکتریک ایران سفیر نیز رونمایی خواهد شد و یکصدمین لوکوموتیو مسافری ایران سفیر نیز تحویل خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار