دست نشان: تیم فولاد اهواز قانونا نباید در لیگ یک باشد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: تیم فولاد اهواز به طور قانونی نمی‌تواند با 2 تیم هم در لیگ برتر هم در لیگ دسته یک با تیم دیگری شرکت کند.

دست نشان: تیم فولاد اهواز قانونا نباید در لیگ یک باشدنادر دست نشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بر اساس قوانین فیفا و فدراسیون دو نمی‌توانند در لیگ برتر و دسته یک شرکت کند چون هر دو تیم از یک جا منابع مالی‌شان تامین می‌شود و فولاد اهواز از امکانات تیم فولاد خوزستان که در حال حاضر در لیگ برتر حضور دارد استفاده کند.

به عنوان مثال سپاهان اصفهان تیم سپاهان نوین را در دست یک داشت که به لیگ برتر صعود کرد، اما این تیم امتیازش را چند برابر بیشتر به فولاد خوزستان فروخت که این امر باعث درآمد زایی شد و این چنین دیگر تیمهای دسته یکی که با سختی و تلاش در مسابقات د حاضر می‌شوند حقشان ضایع می‌شود چون منابع مالی کاملی در اختیار ندارند

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر طبق شنیده‌ها به جز نساجی مازندران هفت باشگاه دیگر هم از فولاد اهواز شکایت کرده‌اند و امیدواریم که به این موضوع هرچه زودتر رسیدگی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امین مس فولاد
۲۰:۵۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
کشتین خودتونو . هیچ کاری نمی تونین کنین تو زمین . فقط بلدین به این و اون گیر بدین . قبلا مس الان فولاد . ایشالا صعود نکنین . خیلی درگیر ما هستین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۳
تو زمین حرفی برای کفتن نداشتن میخوان قاچاقی بیان بالا
آخرین اخبار