معاون سازمان نظام پزشکی گفت: مهلت انعقاد قرارداد تا انتهای بهمن ماه بود که طی جلسه ای این مهلت تا 15 اسفندماه تمدید شد ولی با این وجود تاکنون پاسخ مثبتی را از سوی شرکت ها دریافت نکرده ایم.

قرارداد شرکت های بیمه با بیمارستانها نهایی شده است؟!رحیم مصدق در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص عدم انعقاد قرارداد برخی از شرکت های بیمه تکمیلی با بیمارستانها اظهار داشت: شرکت های بزرگ بیمه با هماهنگی نظام پزشکی قرارداهایشان را تمدید کرده اند اما برخی از شرکت ها همچون آتیه سازان حافظ هنوز اقدام به انعقاد قرارداد نکرده اند.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی افزود: البته این شرکت زیر نظر سازمان بیمه سلامت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت کرده و بیمه مرکزی در این رابطه نمی تواند اظهارنظر کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد بین یک شرکت خصوصی و یک بیمارستان خصوصی با توافق دو طرف انجام می شود و در این بین بیمه مرکزی تنها می تواند توصیه به انعقاد هر چه سریعتر قرارداد نماید.

15 اسفند آخرین مهلت انعقاد قرارداد بین شرکت های بیمه و بیمارستانها

همچنین در این راستا جهانگیری معاون نظارت و ارزيابي سازمان نظام پزشکی در گفتگویی با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تصریح کرد: علاوه بر آتیه سازان حافظ برخی دیگر از شرکت ها بیمه ای نیز هنوز اقدام به انعقاد قرارداد نکرده اند.

وی ادامه داد: مهلت انعقاد قرارداد تا انتهای بهمن ماه بود که طی جلسه ای این مهلت تا 15 اسفندماه تمدید شد ولی با این وجود تاکنون پاسخ مثبتی را از سوی شرکت ها دریافت نکرده ایم.

وی با بیان اینکه مشکل امروز ما فقط عقد قرارداد نیست، گفت: عدم پرداخت ها و البته تاخیر در پرداختی ها مشکلات عمده ما محسوب می شوند در این میان مطالبات مربوط به قبل از اجرای طرح تحول سلامت نیز هنوز به صورت عمده پرداخت نشده است.

لازم به ذکر است این گفتگو در بخش مجله خبری 19:15 شبکه اول سیما انجام شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار