دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تهران از هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی کمپ اخوان خبر داد و گفت: تاکنون 1027 معتاد جهت درمان به این مرکز منتقل شده‌اند.

بودجه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی کمپ ترک اعتیاد/ انتقال 1027 معتاد به کمپ اخوانبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، محمدرضا آذرنیا دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در مراسم بازدید وزیر کشور از کمپ ترک اعتیاد اخوان در ملارد اظهار کرد: روزانه 13 هزار تومان هزینه نگهداری معتادان در این کمپ است و این میزان به غیر از هزینه درمان و مدد کاری آنان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ساماندهی معتادان متجاهر را انجام داده‌ایم، گفت: 4 هزار معتاد در تهران جمع آوری و هزار و 27 نفر آن‌ها به این مرکز منتقل شده‌اند.

آذرنیا با اشاره به اینکه کمپ اخوان ظرفیت نگهداری 3 هزار معتاد را دارد، افزود: 240 نفر معتاد در این مرکز مشغول حرفه آموزی هستند و با 8 کار آفرین نیز قرارداد‌هایی را منتقد کرده‌ایم که معتادان را به کارگیری کنند و به ازای به کارگیری هر مددجو، 10 میلیون تومان وام قرض الحسنه به کارآفرینان ارائه می‌شود.

وی در پایان به هزینه 4 میلیارد و 300 میلیون تومانی راه اندازی این کمپ اشاره کرد و گفت: مساحت کمپ اخوان 17 هکتار بوده و در سال جاری نیز هزار و 27 متعاد در این مکان نگهداری و درمان شده‌اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار