دبیر سازمان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: اگر مشکل مالی بر طرف شود تیم‌های تفنگ و تپانچه به مسابقات آلمان و اهداف پروازی به امارت اعزام خواهند شد.

شیخی فرد: مشکل مالی معضل اصلی ما برای اعزام تیم‌های ملی استمسعود شیخی فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره اردوها و اعزام تیم‌های ملی تیراندازی و انتخاب مربیان تیم ملی افزود: امسال با توجه به اینکه کسب سهمیه المپیک را پیش رو داریم اگر مشکل مالی بر طرف شود برنامه بر این است که تیم‌های تفنگ و تپانچه از 18 اسفند تا سوم فروردین به مسابقات آزاد دورتموند آلمان اعزام شوند و در تاریخ 28  اسفند مجددا تیم اهداف پروازی به مسابقات جهانی العین امارات که کسب سهمیه المپیک هم است اعزام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: همچنین از 19 فروردین سال آینده تا 27 فروردین مسابقات جام جهانی کره برای تفنگ و تپانچه است البته اگر بودجه کافی داشته باشیم اعزام خواهیم داشت.

وی در خصوص وضعیت مربیان تیم‌های ملی تیراندازی گفت: طی جلسه‌ای که هفته آینده در کمیته ملی برگزار می‌شود در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد درباره انتخاب مربیان از بین گزینه‌های خارجی باید بررسی‌های بیشتری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انتخاب مربی خارجی نیاز به هزینه و امکانات مورد نظر آنها دارد که برخی تامین هزینه‌ها با توجه به وضعیت مالی ما دشوار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار