هفته پنجم لیگ دسته اول فوتسال

سلام خلیج فارس به لیگ برتر/ آذرخش بندرعباس نگین هرمزگان در لیگ برتر فوتسال

دیدار های هفته پنجم دور نهایی فوتسال دسته اول برگزار شد و در آن تیم آذرخش موفق شد جواز حضور در لیگ برتر فوتسال در سال آینده را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال ایران با برگزاری دو دیدار همزمان از هفته پنجم پیگیری شد و در آن تیم آذرخش با غلبه بر کاشی نیلو به لیگ برتر فوتسال ایران صعود کرد.

آذرخش بندرعباس ۵ - کاشی نیلو اصفهان ۳


گلزنان:
بهزاد امیری زاده و سینا احمدیان ۲ و حمید شایان فر و گل بخودی  ( آذرخش )، محمدحسین درخشانی۲ و حمید کاهبنده ( کاشی نیلو )

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس که برای صعود به لیگ برتر به کسب یک امتیاز مقابل کاشی نیلوی صعود کرده نیاز داشت بازی را بهتر آغاز کرد و در سایه حمایت هواداران خود موفق شد در دقیقه ۱۲ توسط بهزاد امیری زاده به گل اول دست یابد و در پایان نیمه اول با همین نتیجه به رختکن برود.

در آغاز نیمه دوم تیم کاشی نیلو موفق شد بازی را به تساوی بکشاند تا حساسیت در لیگ دسته اول به اوج خود برسد. اما شاگردان روز پیکر که لیگ برتر را در دستان خود می دیدند موفق شدند در چند دقیقه توفانی بازی را به سود خود تغییر دهند و با نتیجه ۵-۲ از حریف جلو بیفتند و لیگ برتر را به خلیج فارس بیاورند. این بازی در نهایت با نتیجه ۵-۳ به سود آذرخش بندر عباس به پایان رسید تا این تیم با ۱۰ امتیاز در پایان هفته پنجم به رده دوم صعود کرده و به همراه کاشی نیلو به لیگ برتر فوتسال صعود کند.


رسالت کرمان۶ - آینده گستر ایرانیان ۲

گلزنان
: محسن زارعی۳ و  مجید تیکدری نژاد۲ و محمدرضازنگی آبادی  ( رسالت )،  ابراهیم حسینی۲ (آینده گستر )

تیم های رسالت و آینده گستر در حالی در کرمان به مصاف هم می رفتند که بیشتر حواس دو تیم به دیدار همزمان در بندرعباس بود چرا که فقط در صورت برتری کاشی نیلو در خانه اذرخش این دو تیم برای آینده امیدوار می ماندند. اما رقابت این تیم ها هم جذاب پیگیری شد و تیم میهمان توانست با دو گل ابراهیم حسینی از میزبان پیش بیفتد اما شاگردان حکاک در تیم رسالت به این گلها واکنش نشان دادند و با دو گل زارعی و یک گل تیکدری از حریف پیش افتادند و نیمه اول را برنده به رختکن رفتند.

ادامه رقابت دو تیم در نیمه دوم با کمترین انگیزه از سوی دو تیم پیگیری شد و در آن تیم میزبان یعنی رسالت کرمان که راه دروازه تیم اصفهانی را یاد گرفته بود چند بار دیگر گلزنی کرد تا بازی با حساب ۶-۲ به سود کرمان به پایان برسد و تیم رسالت در مکان سوم جدول جای بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار