رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه حدود دو سالی که از حضور اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار با مردم در این شهر می گذرد گفت: تاکنون توانستیم اکثریت مصوبات را اجرایی کنیم.

اجرایی شدن بیشتر مصوبات شهری در آمل

خسرو ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری افزود در این مدت نزدیک به 70 میلیارد ریال پرداخت بدهی محکومیت ها دربلوار ولایت و بلوار منفرد نیاکی را پرداخت کردیم.

وی با اشاره به اینکه از روز اول انتخاب شهردارآمل به ایشان اعلام شد که هیچ طرحی افتتاح نخواهد شد مگر با دادن حق و حقوق شهروندان، خاطرنشان کرد: بلوار ولایت بطول 5/7 کیلومتر می باشد که از فاز شمالی 18 پلاک باقی مانده است و درحال تملک هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر آمل تصریح کرد : درسال 93 بیش از 10میلیارد تومان برای بلوار ولایت دربودجه منظور شد درحالی که تاکنون بیش از 16 میلیارد و800 میلیون تومان هزینه شد و10 میلیارد تومان در متمم بودجه درقبال پرداخت نقدی وتملک پیش بینی شده است.

وی اضافه کرد: درسال 94 برای بلوار ولایت در بودجه 6 میلیارد تومان در خصوص تملک و 4 میلیارد تومان برای عملیات اجرایی و5 میلیارد تومان برای فاز جنوبی بلوار پیش بینی شده است.

ابراهیم زاده اشاره کرد: درسال 94 حداقل 45 درصد بودجه شهرداری آمل برای خیابان نور و بلوار ولایت شمالی و جنوبی هزینه خواهد شد

انتهای پیام /ق

برچسب ها: اجرای ، بیشتر ، مصوبات ، شهری ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.