نوروز 94 همراه با شبكه قرآن سیما

در ایام نوروز 94، شبكه قرآن سیما ویژه برنامه هایی تدارك دیده تا مخاطبان خود را در روز های آغازین سال همراهی كند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،"هفت سلام" عنوان ویژه برنامه سال تحویل شبكه قرآن سیما است كه با اجرای مشترك هادی ربیعی، ارسیا صنعتی، فرشته ایزدی و بهار امیری از اذان مغرب روز 29 اسفند تا اذان صبح 1 فروردین 94 به صورت زنده به روی آنتن این شبكه می رود.

دعوت از چهره های برگزیده، شاعران و كارگردانان قرآنی، حضور برگزیده های مسابقه تلویزیونی اسرا در استودیو، ارتباط زنده با اماكن متبركه مذهبی، طرح سوال پیامكی با محوریت زن و حضرت فاطمه (س)، یادی از شهیدان، چهره ها و حوزویان قرآنی مرحوم، خاطره گویی قاریان مهمان و ... از جمله بخش های در نظر گرفته شده در برنامه تحویل سال است.

"چشمه های جاری" عنوان دیگر برنامه این شبكه است كه با هدف حفظ دسته جمعی سوره ملك و با اجرای هادی ربیعی، مهدی حاج محمدی و الهام غفاری برای ایام نوروز تدارك دیده شده و قرار است هرشب ساعت 20 به صورت زنده مهمان مخاطبان قرآنی باشد.

كارشناسی مفاهیم آیات روز، ارتباط با كارشناس حفظ رادیو قرآن، ارتباط با اماكن مذهبی، پخش آیتم های كوتاه راهیان نور، دعوت از خانواده های قرآنی و گفتگوی تلفنی با قاریان از بخش های "چشمه های جاری" است.

از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این ایام می توان به گل باغ خورشید (ویژه كودكان)، مسابقه تلفنی فردوس، بشری، یاد خدا، سخنرانی های قرآنی آیات عظام جوادی آملی و ری شهری وحجت الاسلام قرائتی، مستند عالمان و قاریان قرآنی، ملكوت سخن (مشاعره قرآنی)، شگفتی های آفرینش، بهار در بهار و دردانه در شبكه قرآن اشاره كرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار