بتول مشرف جوادی گفت: این افتخار من که مدیر برتر سال 93 شدم را مدیون تمامی اعضای فدراسیون و تمامی ورزشکاران هستم.

این افتخار بزرگ به من نه! بلکه متعلق به همه‌ی اعضای فدراسیون  است بتول مشرف جوادی نائب رئیس بانوان فدراسیون جانبازان و معلولان و مدیر برتر سال 93 در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: عملکردی ;iسان 93 در بخش بانوان در سال‌های گذشته رخ داده درست است قابل قبول بوده ولی با توجه به کمی و کیفی که در سال 93 بیش‌تر وجود داشته به راحتی می‌توان گفت که سال 93 سال پر باری برای ورزشکاران ما بوده است.
 
وی بیان کرد: با توجه به اینکه نسبت به مسابقات پارآسیایی گذشته از نظر کمی تعداد ورزشکاران دو برابر شده و دستاوردها‌ نیز قابل مقایسه نبوده است من فکر می‌کنم این می‌تواند یکی از دلایل انتخاب من باشد.
 
وی ادامه داد: کسب مقام دوم والیبال نشسته در مسابقات آسیایی در مشهد، شرکت هشت رشته‌ی ورزشی در اینچئون کره و کسب مقام سوم بسکتبال بانوان برای اولین بار، کسب اولین سهمیه بانوان در ایران برای شرکت در المپیک ریو 2016 به دست ساره جوانمردی که امسال به عنوان پدیده بازی‌های تیراندازی لهستان و قهرمان قهرمانان انتخاب شد.
 
وی افزود: برای نخستین بار شرکت زهرا نعمتی در کنفرانس افراد دارای‌ معلولیت در سازمان ملل که از 50 رویداد مهم سال 93 جز42 رویداد بود.
 
 وی در پایان تصریح کرد: مقام دوم برای کسب سهمیه‌ی پار المپیک ریو 2016 را کسب کردیم که از 50 رویداد مهم امسال جزو 32 رویداد بود و من فکر می‌کنم هیئت انتخابی تمام این رویدادها و دستاوردهای مهم را برای انتخاب مدیر برتر سال در نظر گرفتند.
 
گفتنی است: بتول مشرف جوادی این افتخار بزرگ خود را مدیون ورزشکاران ، فدراسیون و تمامی اعضای استان دانست. 

انتهای پیام/
برچسب ها: بسکتبال ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار