یزد؛

فعالیت 27 پست ایمنی و سلامت در استان یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد از فعالیت 27 پست ایمنی و سلامت در سطح جاده های اصلی این استان در آستانه سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛حامد صدیقی گفت: این پست‌های ایمنی با حضور اعضای داوطلب برای کمک به مسافران در جاده‌های استان فعالیت می‌کنند.

وی فعالیت پست های ایمنی را تامین امنیت روانی و کاهش تلفات انسانی مسافران و ﺗﺮوﻳﺞ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﭘﻴﺸﮕﻴﺮی از طریق ارﺗﻘﺎء ﺳﻄﺢ آﮔﺎﻫﻲ‌ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﻲ مردم در اﻣﺮ ﺣﻮادث و ﺳﻮاﻧﺢ ذکر کرد.

این مسوول به سایر برنامه‌های این جمعیت در سال جدید اشاره و اهم آنها را برگزاری دومین جشنواره ملی عکس و فیلم بشردوستی با تاکید بر اهداف سازمان جوانان هلال احمر اعلام نمود.

وی اظهار داشت: تهیه بسته آموزشی امدادی، بشردوستانه، ترافیکی، تهیه لوح فشرده صوتی با مضامین ایمنی و سلامت مسافرین، برپایی فضای دوستدار کودک در کنار برخی از پست‌های سطح استان و تولید و تکثیر لوح فشرده دوستانه (حاوی 14 قطعه آهنگ کودکانه با مضامین اصول و اهداف هلال احمر) پیش بینی شده است.

این مسوول احداث ایستگاه‌های سلامتی جهت انجام تست قند خون، کنترل فشار خون،نصب خیمه‌های نماز و برپایی نماز جماعت و برگزاری کمپین (بسیج اطلاع رسانی) سفر ایمن و سالم را از جمله دیگر برنامه های معاونت امور جوانان هلال احمر استان یزد عنوان کرد.

روزانه 200 هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی استان یزد تردد می کنند که تردد این تعداد خودرو در آستانه سال جدید و نیمه اول فروردین هر سال افزایش می یابد.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: ایمنی ، هلال احمر ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.