معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: نمایشگاه کارآفرینی و خود اشتغال در سرای محله شهران شمالی برپا می‌شود.

مسعود خسروی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطق 5 در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به ایجاد بستر مناسب جهت ارائه محصولات تولید در بازارچه کارآفرینی غرب تهران اظهار کرد: به منظور حمایت اقتصادی و ایجاد فرصت در تقویت توانایی‌های شهروندان و اجرای اهداف حمایتی از افراد کارآفرینی نمایشگاه کار آ‌فرینی برپا شد. 

وی همچنین هدف از برپایی این نمایشگاه را توسعه و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی دانست و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌های متعددی شامل کاشی شکسته، چرم دوزی، دوغ درمانی، شمع سازی، جعبه‌های تزئینی، بافتنی و...برای شهروندان در سرای محله برپا می‌شود. 

خسروی در  ادامه با اشاره به برگزاری بازارچه کارآفرینی افزود: بازارچه‌ زنان فعال کارآفرین دست آوردهای خود که شامل سبزیجات و ترشیجات خانگی است را عرضه می‌کند. 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه5 بیان  کرد: سیاست‌های  مدیریت شهری مبنی بر توانمند سازی شهروندان کارگاه‌های آموزشی صنایع دستی و هنری در سرای محلات در حال برگزاری است. 

معاون شهردار منطقه 5 در پایان گفت: این بازارچه با هماهنگی ناحیه یک  و مرکز خدمات اجتماعی در سرای محله شهران پذیرای شهروندان است. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار