رئیس اداره محیط زیست شهرستان های ملارد و شهریار گفت: یکی از اولویت‌های جدی مجموعه اداره محیط زیست پالایش آن لاین و لحظه‌ای واحدهای صنعتی در مناطق شهریار و ملارد است که در بررسی میزان آلایندگی زیست محیطی بسیار موثر است.

عزیر عبدالزاده رئیس اداره محیط زیست شهرستان‌های ملارد و شهریار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشار ه به عزم و تلاش مجموعه اداره محیط زیست درجهت حفظ سلامت زیست محیطی اظهار کرد: پالایش آن لاین و لحظه‌ای واحدهای صنعتی یک تکلیف قانونی است و واحدهای صنعتی موظف‌اند میزان پساب و آلایندگی وحدهای صنعتی فعال خویش را اعلام نمایند. 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر اولویت امر فوق با واحدهای صنعتی با مقیاس بزرگتر و وسیع‌تر است و پس ازآن واحدهای کوچکتر مورد بررسی و زیر زره‌بین پایشی قرار خواهند گرفت. 

عبدالزاده در پایان تصریح کرد: گشت و پایش مستمر و متناوب واحدهای صنعتی از سوی اداره محیط زیست از دیگر وظایف این مجموعه است که با لطف الهی و تلاش و همیاری مضاعف نیروهای فعال در عرصه محیط زیست شهرستان‌های ملارد وشهریار و پشتیبانی‌ها و حمایت‌های اداره کل محیط زیست استان تهران امید آن داریم در تحقق اهداف ترسیم شده دولت تدبیر و امید به موفقیت‌های هرچه بیشتری دست یابیم و به تبع آن عوارض و آسیب‌های زیست محیطی به حداقل ممکن کاهش یابد. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: تهران ، عوارض ، ممکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار