امدادگران هلال احمر خراسان رضوی 306 نفر از حادثه دیدگان گرفتار در برف و کولاک در جاده های استان را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان گفت: این حادثه دیدگان در عملیات های جداگانه در جاده های تربت حیدریه - مشهد ، تربیت حیدریه - باخرز ، گناباد - قائن و تربت جام - صالح آباد توسط نیروهای امداد و نجات هلال احمر و پایگاه های جاده ای از کولاک رهایی یافتند.

اسماعیل بهمن آبادی افزود: 225 نفر از این در راه ماندگان در محل گردنه های سبز و خماری در جاده تربت حیدریه – مشهد و نیز در جاده تربت حیدریه – باخرز با عملکرد به موقع امدادگران نجات پیدا کردند.

وی گفت: 25 نجاتگر در قالب پنج گروه عملیاتی امداد و نجات با توزیع160 تخته پتو و تعدادی بسته غذایی به این افراد خدمات عرضه کردند.

معاون جمعیت هلال احمرخراسان رضوی افزود: نیروهای هلال احمر شهرستان گناباد نیز 55 نفر در قالب پنج دستگاه خودرو و یک دستگاه اتوبوس حامل خانواده های معزز شهدای سیستان و بلوچستان که به علت بارش شدید برف، قادر به ادامه مسیر در جاده گناباد - قائن نبودند ، امدادرسانی کردند.

بهمن آبادی افزود: همچنین در جاده تربت جام - صالح آباد، 26 نفر از حادثه دیدگان که در 53 خودرو گرفتار شده بودند به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.