مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچسترسیتی بر این باور است که بازیکن تیمش مستحق انتقاد هستند و با گرفتن دروازه بان جدید پیشرفت بیشتری کرده است.

پیگرینی: بازیکن تیمم مستحق انتقاد است/ کابالرو بهترین راه برای تقویت هارت بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران باشگاه منچسترسیتی که این روزها در جایگاه دوم جدول لیگ پریمر انگلیس موسوم به لیگ جزیره جای گرفته است با افت و خیزهای شدیدی مواجه شده است.

اما با این وجود سرمربی شیلیایی این تیم مانوئل پیگرمنی بر این باور است که برخی از بازیکنان تیمش مانند الیکوم مانگالا انتقاداتی وجود دارد.

وی در این خصوص گفت: با کاری سانا ممکن است زیاد بازی نکرده باشم، اما وقتی که بازی می‌کند کارش به خوبی و فوق العاده انجام می‌دهد و ما می‌توانیم بگوییم در خط دفاع یک گزینه بسیار خوب داریم ما هیچ وقت نمی‌توانیم روی میکاه ریچارد سرمایه گذاری کنیم چرا که او همیشه مصدوم است.

ژاوی گارسیا می‌خواست از تیم ما برود، ما او را با فرنانندو عوض کردیم او یک عملکرد کاملا نرمال و طبیعی دارد شاید این روزها انتقادات زیادی متوجه مانگادا باشد اما از فوتبالش را تقویت کرده و بهبود بخشد اما به هر حال او بازیکن بسیار خوبی برای ما به خصوص در آینده به شمار می‌رود.

پیگرینی هم چنین در خصوص پیشرفت جوهارت با حضور کابالرو گفت من از رخ دادن این مسائل متفاوت بسیار خوشحالم .

محدودیت در داشتن بازیکنان و منابع مالی باعث می‌شود که از شما از گزینه‌های چاره خود دفاع کنید و از آن ها بهره ببرید.

جوهارت پیشرفت زیادی کرده است، چرا که با حضور دیلی کابالرو تلاش بیشتری از خود نشان می‌دهد تا بتواند در نقش یک بازیکن تمام عیار و جنگنده ظاهر شود و من فکر می‌کنم در آینده به پیشرفت بهتری دست خواهد یافت و ما شاهد عکس العمل‌های فوق العاده‌ای از او خواهیم بود و در آینده به پیشرفتش چشمگیر خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: منچستر ، سرمربی ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار