معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: یکی از بهترین کارهایی که کارکنان قبل از آغاز کار انجام می‌دهند قرائت قرآن کریم است و از رئیس قوه قضاییه درخواست کرده‌ایم که در صورت موافقت قسمتی از وقت اداری هر روز کاری کارکنان به امور مذهبی و قرائت قرآن اختصاص داده شود.

تاکید معاون فرهنگی قوه قضاییه بر پاسداشت قرآن در ادارات به گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام والمسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه صبح امروز یکشنبه 17 اسفند همزمان با آغاز پنجمین دور قرائت قرآن کریم در اداره کل امور بین الملل حضور یافت.

حجت الاسلام والمسلمين «صادقی» ضمن سخنانی بر پاسداشت و قرائت قرآن کریم در ادارات و نهادهای زیرمجموعه قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین کارهایی که کارکنان قبل از آغاز کار انجام می‌دهند قرائت قرآن کریم است و از رئیس قوه قضاییه درخواست کرده‌ایم که در صورت موافقت قسمتی از وقت اداری هر روز کاری کارکنان به امور مذهبی و قرائت قرآن اختصاص داده شود.
 
وی ضمن تفسیر آیاتی از کلام الله مجید بیان داشت: در طول تاریخ بسیاری از کتب منسوب به پیامبران و اهل کتاب توسط بشر تحریف شده است اما قرآن مجید کلام الهی است و از تحریف و دستبرد در آیات مصون مانده است.
 
حجت الاسلام  صادقی گفت: برخی انسانها ممکن است با برداشت نادرست از مفاهیم آیات قرآن کریم به انحراف کشیده شوند که نمونه بارز آنرا امروزه شاهد هستیم و لذا درک صحیح مفاهیم آیات الهی مهم است.
 
شایان ذکر است؛ در ابتدای این مراسم ساعدی مدیرکل امور بین الملل قوه قضاییه ضمن ارائه گزارشی به شرح وظایف و مسئولیت‌های این اداره کل پرداخت.
 
انتهای ÷یام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار