غفوری‌فرد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمام نیروهای داخل کشور موظفند از این تیم حمایت کنند/ به توافق ژنو نقد دارم

عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: تمام نیروهای داخلی کشور موظفند از این تیم حمایت کنند و بنده تضعیف این تیم را به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانم.

اصل صحبت آیت‌الله هاشمی حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بوده است."حسن غفوری فرد" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران با اشاره به روند مذاکرات هسته‌ای و اظهارات اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این زمینه اظهار داشت: بنده شخصا نسبت به توافق ژنو بحث‌‌هایی دارم، اما به هر حال معتقدم تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی برای مذاکره رفته است و انتقاد بی‌حد از آنها درست شبیه آن است که لشکری را برای جنگ به میدان بفرستیم و سپس پشت آنها را خالی کنیم. 

عضو مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر که تیم کشورمان مشغول مذاکرات حساسی است تمام نیروهای داخلی کشور موظفند از این تیم حمایت کنند و بنده تضعیف این تیم را به هیچ عنوان صلاح نمی‌دانم.

وی در ادمه این گفتگو گریزی به صحبت‌های آیت‌الله هاشمی زد و ادامه داد: در حقیقت منظور آیت‌الله هاشمی هم دقیقا حمایت از تیم‌مداکره کننده و جلوگیری از تضعیف آنها در راستای بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت مستقیم از تیم مذاکره کننده بوده است.

غفوری‌فرد با تأکید بر اینکه ما در حال مذاکره با 5 قدرت صاحب حق وتو به اضافه آلمان هستیم تصریح کرد: در این مذاکرات یک طرف قدرتی به نام ایران وجود دارد و در طرف دیگر قدرت‌های برتر جهان.

عضو مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پایان تأکید کرد: به اعتقاد بنده اصل صحبت آیت‌الله هاشمی حمایت همه جانبه از تیم مذاکره کننده هسته‌ای بوده است. 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار