معاون فنی و عمران منطقه11 در راستای طرح استقبال از بهار از لکه گیری هندسی وهمسطح سازی دریچه‌های پیاده روها و معابر منطقه خبر داد.

محمدعلی شاه حسینی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه11 در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدامات فنی وعمران در طرح استقبال از بهار اظهار کرد: در راستای طرح استقبال از بهار 94 و مصادف شدن این ایام با شهادت حضرت فاطمه(س) و به منظور رضایت شهروندان و آماده سازی محیط شهر برای ورود به سال جدید اقداماتی با عنوان طرح بهار فاطمیه به شرح ذیل در دوره اول 401 مورد عملیات عمرانی انجام شده و در دوردوم 276 موردعملیات عمرانی در مرحله انجام است.

وی در ادامه افزود: لکه گیری هندسی (سواره و پیاده رو) دور اول 264 مورد با حجم 524 متر مربع، همسطح سازی دریچه (سواره رو و پیاده رو) دور اول 13 مورد با حجم 13عدد، ترمیم انهار و آسیب‌های جداول : دور اول 39 مورد با حجم 117 متر طول رفع معارض پیاده روها دور اول 16مورد با حجم 6مورد انجام شده است.

شاه حسینی در پایان گفت: ساماندهی حریم کارگاهی دور اول 9 مورد با حجم 9عدد همسطح سازی پیاده یا سواره با ایجاد رمپ دور اول 2مورد با حجم 2مورد، ترمیم آسیب‌های پیاده روها دور اول 68 مورد با حجم 130 متر مربع از جمله اقدامات اداره فنی و عمران است.

انتهای پیام/
برچسب ها: لکه گیری ، دریچه ، پیاده رو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار