سرپرست تیم جودو پاس قوامین گفت: تاکنون بدون شکست، صدرجدول رده بندی را در اختیار داشتیم و اگر خدا بخواهد این روند را در هفته پایانی لیگ برتر ادامه می دهیم.

 حسین زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اذعان کرد: تیم پاس قوامین امسال تیم یک دستی را در اختیار داشت و بازیکنان ما با انگیزه در لیگ برتر جودو ظاهر شدند، تاکون تمامی بازیهای خود را بدون شکست پشت سرگذاشته ایم و صدرنشین بودیم، اگر خدا بخواهد در هفته پایانی همین روند را پی می گیریم تا به قهرمانی برسیم. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 80 درصد رقم قراردادهای بازیکنانمان را تسویه کرده ایم، در صدد هستیم تا قبل از هفته پایانی چند درصد باقی مانده را نیز پرداخت کنیم. 

سرپرست تیم صدرنشین لیگ برتر جودو اذعان داشت: رقابتهای لیگ امسال نسبت به سال گذشته بسیار با کیفیت تر برگزار شد، زیرا ملی پوشان در تیمهای مختلف پخش بودند، چهار تیم مدعی داشتیم که پیش بینی قهرمان لیگ را سخت می کرد. 
 
حسین زاده به اعتراضات داوری هم اشاره کرد و گفت: از آن جهت که من داوری حرفه ای انجام می دهم به جرات می گویم که قضاوت های کادر داوران خوب بود البته اعتراضات داوری جزو اجتناب ناپذیر رقابتهای مختلف است و در تمامی رشته های ورزشی وجود دارد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار