رییس پلیس آگاهی گلستان ازدستگیری 2 سارق نقابدار که بانویی را با ضربه چاقو زخمی کرده بودند در شهرک حافظ گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛سرهنگ اکبری افزود:طی تماس تلفنی با تلفن 110 در هفته گذشته مبنی بر سرقت مسلحانه از منزل یک خانم در شهرک حافظ گرگان، ماموران این یگان سریعا خود را به محل مذکور رسانده  و با خانم مجروح مواجه شد که به دلیل شدت جراحت وارد شده به وی، او را به سرعت به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی گلستان اضافه کرد: با توجه به نقاب داشتن سارقان و ورود سارقان از روی دیوار و نبود هیچ اثر انگشت و ردپایی در محل وقوع جرم، موضوع از یک پیچیدگی خاصی برخوردار شده بود که کار شناسایی سارقان را سخت کرده بود.

وی اظهار کرد:ماموران پس از تحقیقات و بررسی محل سرقت شده و ثبت اظهارات از شاکیه و همسایگان با بکارگیری عملیات گسترده در سطح شهر و با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری منابع خبری، پس از چند ساعت از وقوع حادثه یکی از سارقان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 

سرهنگ اکبری افزود: ابتدا متهم دستگیر شده منکر هرگونه بزه انتسابی شده بود که پس از مواجه شدن با مستندات پلیس و بکارگیری شگردهای پلیسی توسط کارآگاهان، در نهایت متهم نام دیگر همدستش را اعتراف کرد.

وی گفت: به دلیل حساسیت موضوع، به سرعت با مقام قضایی هماهنگی‌های لازم انجام شد و پس از شناسایی محل اختفای سردسته باند، با دستور قضایی و اجرای عملیات پلیسی ضربتی، متهم دوم نیز دستگیر شد.

وی متذکر شد: از محل اختفای متهم  یک عدد سلاح شکاری غیر مجاز، چاقو، تعدادی لاشه حیوانات تاکسی‌درمی شده و اسناد و مدارک سرقتی استفاده شده در این سرقت کشف و ضبط و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

اکبری اضافه کرد: در حال حاضر تحقیقات برای احتمال ارتکاب این افراد به سرقت‌های مشابه و یا جرائم دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.