ستاره تیم منچستریونایتد اطمینان داد مشکلی با تغییر تاکتیک فن خال نداشته و در هر پستی که مربی بخواهد آماده‌ بازی کردن است.

یا نوزای آماده بازی کردن در تمام پست‌های یونایتدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت عدنان یانوزای پدیده فصل قبل منچستریونایتد بود اما این فصل تحت مربیگری لوئیس فن خال کمتر فرصت حضور در میدان را یافت به ویژه آنکه استفاده سیستم 2-5-3 جایگاه همیشگی یانوزای را از او گرفت بازیکن جوان یونایتد تاکید کرد: سرمربی هلندی در هر پستی که بخواهد او بازی می‌کند و مشکلی با تغییر تاکتیک منچستریونایتد ندارد به این ترتیب فرصت بیشتر بازی کردن را می‌یابد.

یانوزای گفت: در بازی مقابل کمبریج من به عنوان مدافع چپ به میدان رفتم فن خال قصد داشت ازخط میانی به شکل الماس بهره ببرد. در آن پست احساس راحتی بیشتری می‌کردم فکر می‌کنم می‌توانم در این پست به بهترین شکل از عهده وظایفم برآیم بازیکنان زیادی در یونایتد حضور دارند که در پست‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند من هم می‌توانم در چندین پست ایفای نقش کنم بستگی به این دارد که چه فرصتی بدست آورم.

وی به هدف منچستریونایتد برای رسیدن به سهمیه حضور دربازی‌های لیگ قهرمانان فصل آینده اشاره کرد و گفت: این اولویت اول شیاطین سرخ است من فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتم و واقعا از تجربه آن خوشحال هستم امیدوارم در آینده هم چنین فرصتی را بدست آورم.

هرناندز اولدترافورد را ترک می‌کند

خاویر هرناندز ستاره تیم منچستریونایتد چندین پیشنهاد از دیگر باشگاه‌های انگلیسی دریافت کرده و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی اولدترافورد راترک کند.

هرناندز به عنوان بازیکن قرضی در اختیار رئال مادرید بوده و در رقابت‌های این فصل لالیگا حضور داشته است اما باشگاه‌ اسپانیایی قصد ندارد قرارداد او را نهایی کند به همین دلیل هرناندز برای بررسی پیشنهادهای دریافتی ازسوی تاتنهام اورتون وستهام واستوک سیتی اعلام آمادگی کرده است.

ملی پوش مکزیکی در رقابت‌های این فصل لالیگا مجموعا 219 دقیقه برای کارلو آنچلوتی به میدان رفت وعلاوه بر به ثمر رساندن 3 گل 2 پاس گل به هم تیمی‌های خود داد مبلغ پیشنهادی برای انتقال هرناندز 8 میلیون پوند اعلام شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار