عضو شورای شهر گفت: از نظر ما رهبر حجت را برای حفظ محیط زیست تمام کردند و از این پس هیچکس نمی‌تواند به هر بهانه‌ای درختان و باغات محیط زیست را از بین ببرد.

دولت 50 درصد پول مترو را به شهرداری بدهد/شورای شهر لوایح و طرح های زیست محیطی را در دستور کار قرار دهد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محمد حقانی عضو شورای شهر تهران در یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای شهر که امروز (سه شنبه) در ساختمان شورای شهر برگزار شد، با اشاره به تخلفات صورت گرفته در بوستان مادر،اظهار کرد: قانون حق نداشته بوستان مادر را تغییر کاربری دهد و در آن ساخت و ساز انجام دهد، ضمن اینکه ذکر این نکته ضروری است که هنوز مردم چشم امید دارند که قانون این کار را متوقف کند.

وی افزود: از دولت می‌خواهم که به شهرداری با پرداخت 50 درصد از پول مترو کمک کند تا شاهد کاهش آلودگی‌های محیط زیستی باشیم. 
حقانی تاکید کرد: همچنین از شورا نیز تقاضا دارم که لوایح و طرح‌های زیست محیطی را که در نوبت قرار داده است را در ارجحیت قرار دهد، علاوه بر این از دستگاه قضا نیز می‌خواهم آرایی که خلاف حفظ و توسعه محیط زیست است، تحت عنوان حفظ حقوق مالکان صادر نکند.
حقانی همچنین از سازمان صدا و سیما خواست که در برنامه‌هایی که دارند، برای حفظ محیط زیست به عنوان یک کالای تجاری ارزش قائل شوند.
انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار