وین رونی زننده تک گف منچستریونایتد در دیدار مقابل آرسنال از حذف تیمش مقابل تیم لندنی بشدت نا امید شده و گفت: هنوز باور نمی‌کنم از FA کاپ کنار گذاشته شدیم.

رونی: باور نمی‌کنم از جام حذف شدیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپورتال، در حالیکه منچستریونایتد با گل زود هنگام ناچو مونرئال از آرسنال عقب افتاده بود اما کاپیتان رونی توانست تا قبل از اتمام نیمه اول نتیجه را به تساوی کشاند، هر چند دنی ولبک هم تیمی سابق رونی گل پیروزی بخش آرسنال را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ یک بار دیگر در حسرت فتح جام حذفی باقی ماندند.
 
آخرین مرتبه ای که منچستریونایتد به قهرمانی FA کاپ شد به فصل 2003-2004 مربوط می شود.
 
وین رونی در پایان بازی گفت: آرسنال کار را برای ما خیلی دشوار کرد، آنها خوب دفاع می کردند از زمانیکه 10 نفره شدیم، بازی برایمان سخت تر شد، حرکت دی ماریا یک اشتباه بود اما در فوتبال شاهد وقوع چنین اتفاقاتی هستیم در هر حال نتیجه بازی را از دست دادیم و در کمال ناباوری یک بار دیگر مجبور به ترک جام حذفی شدیم از این پس باید تمام حواس خود را بر روی بازی یکشنبه آینده مقابل تاتنهام متمرکز کنیم.
 
شیاطین سرخ یک گلزن حرفه ای جذب می کنند
 
حذف تیم منچستریونایتد از رقابت های FA کاپ موجب شد سران این باشگاه برای انتقال سیدو براهینو گلزن حرفه ای تیم وست برومویچ بیش از هر زمان دیگری مصمم شوند.
 
براساس این گزارش، براهینو در رقابت های این فصل لیگ برتر مجموعا 18 گل به ثمر رساند و به شدت موردتوجه باشگاه لیورپول هم قرار دارد زیرا ماریو بالوتلی گلزن ناموفق قرمزها نتوانست خواسته برندن راجزر را برآورده سازد.
 
با توجه به نامشخص بودن وضعیت رادامل فالکاو در منچستریوینایتد و احتمال بازگشت وی به موناکو، براهینو بهترین گزینه برای خط حمله فن خال محسوب می شود، هر دو باشگاه منچستریونایتدو لیورپول از فصل و نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه خواستار خرید براهینو بودند اما وست بروم در میانه فصل با این جابه جایی موافقت نکرد اما احتمالا در فصل تابستان چنین انتقالی ممکن خواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار