معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور گفت: امیدواریم در سال جدید شاهد توسعه تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن توسط طرح‌هایی که دولت در دست اجرا دارد باشیم تا امید مضاعفی در این زمینه برای مردم ایجاد شود.

«سید مرتضی بختیاری» معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اظهار امیدواری برای رفع تحریم‌ها در سال جدید و به بار نشستن مذاکرات هسته‌ای با گروه 1+5 اظهار داشت: مهمترین خواسته‌ای که اجابت آن را از خداوند طلب داریم این است که در سال جدید نشت‌های طولانی که با گروه 1+5 داشته‌ایم همراه با عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری به سرانجام مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: در سال گذشته در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی و سیاسی سمینارها و همایش‌های متعددی برگزار شد که امیدواریم در سال جدید شاهد ماحصل آن باشیم و هر چه سریعتر در جهت عملیاتی شدن جلوگیری از فساد گام برداریم.

بختیاری افزود: در زمینه حقوقی باید گفت که رسیدگی‌های به موقع به پرونده‌های قضایی و جلوگیری از اطاله دادرسی 
 از جمله مسائلی است که مورد تاکید است و این مسئله باید همواره مورد توجه دستگاه قضا باشد.

معاون امنیتی، سیاسی دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جدید شاهد توسعه تولید و اشتغال و حل مشکل مسکن توسط طرح‌هایی که دولت در دست اجرا دارد باشیم تا امید مضاعفی در این زمینه برای مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار