براتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اساسنامه جدید بارزترین دخالت در انتخابات فدراسیون‌ها است

کارشناس حقوقی در مورد اساسنامه جدید فدراسیون‌ها گفت: تدوین یک اساسنامه واحد برای همه رشته‌های ورزشی در واقع کار درستی نیست.

اساسنامه جدید بارزترین دخالت در انتخابات فدراسیون‌ها استمحمدرضا براتی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر اساسنامه‌ای نوشته شود که همه فداسیون‌ها باید از آهن تبعیت کنند اقدام مناسبی نیست چرا که هر فدراسیون شرایط و ساز و کار خودش را دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: از سوی دیگر تحمیل اساسنامه به فداسیون‌های ورزشی به عنوان مثال فدراسیون فوتبال از مصادیق اعمال فشار و دخالت حاکمیت در ورزش و فوتبال محسوب می‌شود. بنابراین این کار از اساس اشتباه اشت.

براتی تصریح کرد: حضور نماینده هیئت‌ها به جای رئیس در مجمع فدراسیون‌ها ایرادی ندارد اما اینکه بخواهیم یک اساسنامه را درنظر بگیریم و مجمع فدراسیون‌ها را با این اساسنامه اداره کنیم کار درستی نیست چراکه شکل اداره فداسیون‌ها متفاوت است.

کارشناس حقوقی عنوان کرد: دخالت دولت در انتخابات فدراسیون‌ها ممنوع و نکوهیده است. اساسنامه جدید فدراسیون‌ها بارزترین دخالت در امور انتخابات فدراسیون‌ها است. اینکه مسئولان وزارت ورزش و جوانان اساسنامه‌ای را به همه فدراسیون‌ها تحمیل کند و تمرکز همه فدراسیون‌ها را روی آن قرار دهد یک مسئله اشتباهی است.

براتی در پایان خاطرنشان کرد: تدوین اساسنامه واحد برای همه فداسیون‌ها کار اشتباهی است که باید درست شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار