معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان ۷ رشته دکترای پژوهش محور اعلام شده و پذیرفته شدگان می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران مجتبی علوی‌فاضل معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: پذیرفته شدگان 7 رشته دکتری پژوهش محور می‌توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از زمان و مکان مصاحبه خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمان مصاحبه 7 رشته شامل مهندسی مکانیک- طراحی جامدات، علوم باغبانی- گیاهان دارویی ادویه‌ای و نوشابه‌ای، علوم باغبانی- میوه کاری، علوم باغبانی- سبزی کاری، علوم باغبانی- گیاهان زینتی و مدیریت، مدیریت مالی، حسابداری در سایت اعلام شده است.

علوی‌فاضل همچنین تاکید کرد: پذیرفته شدگان باید در روزهای مصاحبه اصل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات ۲ مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد خود را به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید باید آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد گفت: چنانچه پذیرفته شده‌ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از 2 دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، باید استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل کند و به تایید استاد راهنمای جدید برساند.

علوی‌فاضل در پایان گفت: زمان مصاحبه سایر رشته‌های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار