دکتر جعفریان گفت: منطقه جنوبی شهر تهران تحت پوشش سیستم خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی توسط دانشگاه علوم پزشکی تهران است. امسال برنامه‌های ارتقاء سواد سلامت مردم بصورت برنامه‌های مطبوعاتی و ارائه بروشور برای ارتقاء سواد سلامت مردم و مسافران است.

علی جعفریان رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: حوزه فعالیت و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، منطقه جنوبی شهر تهران شامل اتوبان ساوه و قم است و این دانشگاه طی سالیان متمادی برنامه‌هایی برای ارتقاء سواد سلامت مسافران دشته است. امسال هم با توجه به آغاز طرح تحول نظام سلامت این دانشگاه برنامه‌های مطبوعاتی به صورت بروشور ارائه خواهد کرد که به افزایش و تکمیل اطلاعات بهداشتی مردم خواهد پرداخت. 

وی در ادامه گفت: مراکز و پایگاه‌های اورژانس در سایر شهرها، تحت پوشش علوم پزشکی آن شهر است ولی در تهران پایگاه‌های اوژانس زیر نظر مستقیم وزارت بهداشت و درمان قرار دارد و بنابراین هر چند دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل برای خدمات رسانی دارد، ولی پایگاه‌های اورژانس خودشان بطور مستقل به ارائه خدمات در مدخل‌های ورودی و خروجی شهر تهران خواهند پرداخت. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار