روبرتو دی متئو‌ سرمربی تیم شالکه‌ به پیروزی 4 بر3 شاگردانش مقابل رئال‌مادرید اشاره کرد و گفت: با وجود این پیروزی شیرین باور حذف از لیگ قهرمانان برایم دشوار است.

سرمربی شالکه: باور حذف از لیگ قهرمانان برایم سخت استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، با وجود پیروزی 4 بر 3 شالکه مقابل رئال‌مادرید در سانیتاگو‌ برنابئو اما شاگردان روبرتو دی متئو‌ در مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان حذف  شد و رئال‌مادرید با خوش شانسی کامل به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.
 
شکست 2 بر صفر شالکه در دیدار رفت باعث شد به دلیل گل دریافتی در خانه، نماینده فوتبال آلمان نتواند به مرحله بعد صعود کند دی متئو‌ سرمربی ایتالیایی شالکه پس از بازی گفت: از یک طرف بابت بازی زیبایی که ارائه دادیم و نتوانستیم رئال‌مادرید را در سانتیاگو برنابئو‌ شکست دهیم خوشحال هستیم اما از سوی دیگر هنوز نتوانستیم باور کنیم از رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شده و تیم بازنده توانست به مرحله بعد صعود کند.
 
 لازم به ذکر است: هانتدار مهاجم شالکه دو مرتبه دروازه تیم سابق خود رئال‌ مادرید را گشود به غیر از هانتدار که موفق به ثمر رساندن 2 گل شد، کریس رونالدو مهاجم تیم رئال‌مادرید هم دو گل برای تیمش به ثمر رساند.
 
 دی متئو در ادامه افزود: بازیکنان شالکه هر آنچه در توان داشتند مقابل رئال‌ به نمایش گذاشتند ما تیم بسیار جوانی در اختیار داریم که به ندرت می‌توان در میان آنها نام‌های سرشناس را یافت با این حال از عهده ستاره های سوپر میلیاردی رئال برآمدیم فقط شانس با ما یار نبود ماور اینکه خوب بازی کنید، پیروز شوید اما به هیچ نتیجه‌ای نرسید خیلی سخت است.
 
 *** شالکه بر روی بازی‌های بوندسلیگا تمرکز می‌کند
 
 دی متئو در ادامه به رقابت‌های این فصل بودسلیگا اشاره کرد و گفت: لیگ قهرمانان دیگر به پایان رسیده باید توان و هدف اصلی خود را بر روی بازی‌های بوندسلیگا قرار دهیم شالکه هم اکنون در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار دارد و می ‌خواهیم به رتبه‌های بالاتری صعود کنیم شالکه برنامه بلند مدتی برای رقابت‌های فصل  آینده هم در نظر گرفته است بدون شک در لیگ قهرمانان سال اینده بهتر عمل خواهیم کرد در شرایط فعلی باید منتظر بهبود مصدومان بوده و با انتخاب ترکیب مناسب تیمی، نتایج بهتری در رقابت‌های بوندسلیگا بدست آوریم. 

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، باشگاه ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار