نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارش آموزش و پرورش عصر امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

به گزارش حوزه آموزش و پروش باشگاه خبرنگاران نخستین فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش عصر امروز (چهارشنبه) با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح شد.

موسسه فرهنگی مدرسه برهان (انتشارات مدرسه) وابسته به سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش با هدف خدمات رسانی هرچه بیشتر به جامعه آموزش و پرورش اقدام به راه اندازی فروشگاه تخصصی تولیدات آموزش و پرورش و فروشگاه آنلاین پخش مدرسه کرده است.

علاقه مندان می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری و یا ثبت درخواست به صورت تلفنی اقدام به تهیه کتاب‌های مورد نیاز از طریق فروشگاه‌ آنلاین نمایند.

در این فروشگاه تخصصی تولیدات ناشران وزارت آموزش و پرورش شامل تولیدات انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارات منادی تربیت، انتشارات انجمن اولیا و مربیان، انتشارات مدرسه و تولیدات سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی (اعم از کتاب‌های درسی، کار، راهنمای معلم، مجلات رشد و لوح‌های فشرده آموزشی) عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه برای نخستین بار وزارت آموزش و پرورش اقدام به توزیع مستقیم محصولات خود به صورت متمرکز کرده، انتظار می‌رود در فاز‌های بعدی این پروژه، فروشگاه‌های زنجیره‌ای کتاب و محصولات آموزشی پخش مدرسه در سراسر کشور افتتاح شود.

گفتنی است؛ در این فروشگاه بیش از 3 هزار عنوان محصول عرضه شده که نشانی فروشگاه تخصصی تولیدات وزارت آموزش و پرورش، تهران، خیابان شهید سپهبد قرنی نرسیده به پل کریمخان زند نبش کوچه فتح الدشتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار