ژوزه مورینیو سرمربی چلسی پس از کسب نتیجه 2 بر 2 مساوی مقابل پاریس ژرمن و حذف از رقابتهای لیگ قهرمانان گفت: حقیقتا سزاوار شما تت هستیم.

مورینیو: چلسی سزاوار انتقاد استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، دیدار برگشت مرحله هشتم پایانی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا میان تیمهای چلسی و پاریس ژرمن در استمنورد‌بریچ برگزار شد. 

با توجه به تساوی یک بر یک دو تیم در رفت؛ پاریس ژرمن موفق شد با وجود 10 نفره شدن به دلیل اخراج زالاتان ابراهیمویچ، به تساوی 2 بر 2رسیده و به لطف گل زده در خانه حریف راهی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شود. 

ژوزه مورینیو سرمربی چلسی که هیچ  انتظار حذف از این رقابتها را نداشت پس از بازی گفت: الان زمان گریه کردن نیست، حذف از لیگ قهرمانان  را فراموش کنید،ما باید بر روی قهرمانی لیک برتر انگلیس متمرکز شویم. 

مورینیو در ادامه افزود: باید شرایط را دقیق آنالیز کرد. اگر بتوانیم قهرمانی لیگ برتر را به قهرمانی کسب شده در جام اتحادیه اضافه کنیم، فصل فوق  العاده‌ای را پشت سر گذاشته‌ایم.
 
*** پاریسی‌ها شایسته صعود بودند
 
سرمربی پرتغالی در ادامه اذغان کرد: پاریس ژرمن شایسته صعود بود. قصد دارم فیلم بازی را یک  بار دیگر تماشا کنم و سپس با بازیکنان صحبت کنم. بازیکنان چلسی حملات خوبی داشتند، اما فکر می‌کنم حریف قوی‌تر بود. آن‌ها بهتر از ما نسبت به فشار بازی واکنش نشان دادند. هر چند پاریس ژرمن 10 نفره شد، اما فشار بازی کاملا بر روی ما قرار گرفت. چند تن از بازیکنان چلسی نمایش خوبی نداشتند. پاریس‌ها چیزی برای  از دست دادن نداشتند و در نتیجه بازی حقیقی خود را به نمایش گذاشتند.

لازم به ذکر  است، چلسی یکشنبه آینده در لیگ برتر انگلیس باید مقابل ساوتهمتن قرار بگیرد.
 
*** در خواست برای محرومیت دیوید لونیز

هر چند دیوید لوییز ملی پوش برزیلی پاریس ژرمن به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد، اما روژه مونییو معتقد است وی باید از سوی یونا  به دلیل ضربه‌ای که با آرنج به دیگر کاستا وارد کرد جریمه شود. لونیر مدافع سابق چلسی بود و در یک نبرد تن به تن با دیگو کاستا ضربه‌ای با آرنج به او وارد کرد. 

مورینیو معتقد است اگر بتواند عمری بودن این حرکت را ثابت کند، لوییز باید از حضور در مرحله  بعد رقابتهای لیگ محروم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار