شهردار منطقه 6 از کاهش 90 درصدی نقص حریم خطوط عابر پیاده در تقاطع‌های سطح منطقه خبر داد.

عظیم بابایی، شهردار منطقه 6  در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به رعایت 90 درصدی حریم خط عابر پیاده در معابر مرکزی  پایتخت اظهار کرد: توسعه ساماندهی مکانیزه و پارکومترهای سطح منطقه یکی از راهکارهایی است که می‌تواند در کاهش مشکلات ناشی از مدیریت انسانی  و فضای پارک در سطح معابر نقش موثری را ایفا کند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه بیشترین حجم دوربین‌های نظارتی و سامانه‌های مکانیزه در معابر منطقه فعال شده است، این فرآیند کنترلی در کنار فعالیت‌های فرهنگی آموزشی اجرا و در کمپین آسمانی آبی، زمین پاک منجر به کاهش 90 درصدی نقص حریم خطوط عابر پیاده در تقاطع‌های سطح منطقه شده است.

شهردار منطقه در خصوص کمبود سراهای اجتماعی، فرهنگی و خدماتی در این منطقه و اقداماتی که طی یک سال اخیر برای ارتقاء دو برابری این سرانه‌ها انجام شده افزود: یکی از اقدامات مدیریت شهری  منطقه در جهت توسعه زیر ساخت‌های خدماتی و رفاهی راه اندازی همراه سرابی بیماران بستری در بیمارستان‌های دولتی است.
 
بابایی در پایان عنوان کرد: کمک‌های ارائه شده به مدارس منطقه راهکار اساسی برای نوسازی است به نحوی که برای فرسوده‌ترین مدارس شهر تهران عزم جدی تمام نهادها و جلب خیرین مدرسه ساز را می‌طلبد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار