لورن بلان سرمربی تیم پاری سن ژرمن از صعود تیمش به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان بسیار خوشحال شده و گفت: شاگردانم خستگی را از تن به در کردند.

لورن بلان: بازیکنان  خستگی را از تنم بیرون کردندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از فرانس پرس، تیم پاری سن ژرمن در استمفوردبریج کولاک کرد ودر حالیکه خیلی زود زلاتان ابراهیمویچ را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد و 10 نفره شد  اما توانست در یک بازی زیبا مقابل چلسی به تساوی 2 بر 2 رسیده و راهی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا شود.
 
لورن بلان سرمربی پاری سن ژرمن در پایان بازی گفت: اگر بخواهیم صادق باشیم باید پیشرفت چشمگیر پاری سن ژرمن را طی مسابقات اخیر بپذیریم، هر چند از لحاظ روحی و جسمی خیلی خسته بودم اما تساوی این صعود تمام خستگی را از تن من زدود، ما موقعیتهای بسیار بیشتری نسبت به چلسی خلق کردیم 10 نفره شدن ما چیزی نبود که از قبل برایش برنامه ریزی  کرده باشیم اما توانستیم خیلی زود خود را با شرایط وفق داده و به بازی همیشگی خود ادامه دهیم.
 
زلاتان: بازیکنان چلسی خیلی بچه هستند!
 
زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی تیم پاری سن ژرمن  دریافت کارت قرمز خود در دیدار مقابل چلسی را کاملا بی مورد دانسته و گفت: زمانیکه کارت قرمز را در دست داور دیدم همانند کسی بودم که نمی داند به چه دلیل مجازات می شود و اصلا چه کار خطایی انجام داده است، از همه بدتر آن بود که وقتی  کارت قرمز را گرفتم تمام بازیکنان چلسی دورم جمع شده بودند، مثل این بود که 11 بچه گرداگرد من را گرفته باشند اصلا نمی دانم کجا بودم که با اسکار درگیر شدم، ما در جریان بازی بودیم و یک خطای معمول بر روی آن انجام دادم.
 
زلاتان در ادامه افزود: در هر حال اهمیتی ندارد، ما بازی را به نفع خودمان تمام کردیم و مهم این است که راهی دور بعد رقابتها شدیم.
 
لازم به ذکر است، زلاتان پس از خطا بر روی اسکار اصلا با این بازیکن تماس و با برخوردی نداشت اما همه بازیکنان چلسی به سمت او یورش آوردند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکن ، زلاتان ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار