علی اکبر فرهنگی رئیس اولین کنفرانس مدیریت تبلیغات در گفتگو با
خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: در رابطه با تبلیغات مجازی که هم اکنون شاهد هستیم در بسیاری عرصهها این امر محقق شده است باید اعلام کنم که به تنهایی برای این تبلیغات مجازی چیز زیادی گیرشان نمیآید بلکه یک نوع مقاومتی را برای کالای خود بسیج میکنند.
وی افزود: در گذشته دانشگاهها نیاز خود را اعلام میکردند البته این در حالی است که دانشکدهها در دنیای آکادمیک محبوس بودند و خیلی با دنیای حقیقی بیرون ارتباط نداشتند.
فرهنگی تصریح کرد: البته آژانسهای تبلیغاتی هم کار خود را انجام میدانند و هم اکنون دانشگاهها فقط با بازارهای اخیر در ارتباط هستند چنانچه این ارتباط متقابل شکل گرفته و ما سعی در هموارسازی این راه داریم.
انتهای پیام/