مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر از ایجاد اشتغال برای 245 مددجوی ابهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی ، از محسن داودی با ارائه گزارشی از فعالیت حوزه خودکفایی کمیته امداد ابهر گفت : این حوزه از همان نخستین روز کاری سال جاری تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و مدیریت اقتصادی و جهادی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا طی سال جاری دوره های آموزشی با همکاری فنی و حرفه ای شهرستان و با هدف ارتقای سطح مهارت های مددجویان برگزار شده است، تصریح کرد: در این دوره ها که به صورت کوتاه مدت و بلند مدت برگزار شده در رشته های مختلف شغلی آموزش های مربوط به مددجویان ارائه شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در نتیجه دوره های آموزشی برگزار شده و تعامل بانک های عامل شهرستان برای 245 مددجوی ابهری شغل ایجاد شده است، اضافه کرد: برای پرداخت این وام ها 22 میلیارد و 430 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

داودی با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی کمیته امداد به صورت قرض‌الحسنه و با بازپرداخت پنج ساله پرداخت می‌شود، تصریح کرد: کارمزد این تسهیلات چهار درصد است.

این مسئول ادامه داد: این تسهیلات در رشته‌های شغلی همچون طرح‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، زنبورداری، صنایع دستی و خدماتی پرداخت می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از اجرای طرح به صورت مستمر و دوره ای بر اجرای طرح نظارت خواهد شد تا طرح ها به صورت پایدار اجرا شوند.



انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.