معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: با تلاش امدادگران و نجاتگران این جمعیت برای 117 تن گرفتار در برف استان اصفهان اسکان موقت فراهم شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، داریوش کریمی با اشاره به گزارش 18  حادثه به مرکز  کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال‌احمر استان اصفهان اظهار کرد: بارش برف در 24 ساعت گذشته منجر به گرفتار شدن 117 تن از هم‌وطنان گردید که با تلاش 53 نجات گر و امدادگر این جمعیت در قالب 18 تیم امدادی خدمات لازم به حادثه دیدگان ارائه شد.

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش هلال‌احمر استان اشاره و تصریح کرد: در این مدت پنج مورد حادثه برف و کولاک، هشت مورد حادثه جاده‌ای، سه مورد خدمات حضوری و  2  مورد حادثه شهری توسط نیروهای امدادی هلال‌احمر پوشش داده شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان بابیان اینکه در صورت مواجهه با خطر و حادثه ابتدا باید خونسردی و آرامش خود را حفظ کنیم، یادآور شد: هم‌وطنان می‌توانند در هنگام بروز حادثه و نیاز به خدمات امدادی در هر زمان از شبانه‌روز  با شماره 112 ندای امداد جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.