وزیر ورزش و جوانان گفت: در سال جاری تمامی پروژه هایی که حدود 90 در صد پیشرفت فیزیکی داشتند را به بهربرداری رساندیم و در سال 94 پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 در صد را در دست اقدام داریم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمود گودرزی در سفرش به همدان وضعیت ورزش این استان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود،این استان در ورزش قهرمانی زبان زد است و در ترویج ورزش همگانی هم قدم‌های موثری برداشته است.

گودرزی از افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از مدیران موفق کشور نام برد و افزود برای ورزش شهرستان ها برنامه ای ویژه در نظر داریم.

وی گفت:در سال آینده طرح آمایش سرزمین را اجرا می کنیم و در استان‌ها با توجه به استعداد و ظرفیت‌های آن‌ها طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی به اجرا در می‌آید.

وزیر ورزش در شهرستان اسدآباد افزود: در کشور 2هزار و 900پروژه نیمه تمام در دست اجرا داریم که برای تکمیل، بالغ بر 8هزار میلیار تومان اعتبار نیاز دارند، این در حالی است که بودجه سالیانه این وزارتخانه در حدود 300میلیارد تومان است.

گودرزی اظهار داشت:در سال جاری تمامی پروژه هایی که حدود 90 در صد پیشرفت فیزیکی داشتند را به بهربرداری رساندیم و در سال 94 پروژه هایی با پیشرفت فیزیکی بالای 70 در صد را در دست اقدام داریم.

وی به پایین بودن حقوق و مزایای کارکنان ادارات ورزش و جوانان مخصوصا در استان‌ها اشاره کرد و افزود برای بهتر شدن وضعیت معیشتی پرسنل ورزش برنامه‌های قابل اجرایی را به هیئت دولت تسلیم کردیم که امیدواریم در سال آینده عملی شوند.

گفتنی است:وزیر ورزش و جوانان امروز از پروژه‌های ورزشی شهرستان اسدآباد بازدید کرد.

محمود گودرزی صبح امروز پس از حضور در شهرستان اسدآباد از مجموعه ورزشی بانوان و استخر شنا و شیرجه و سالن چند منظوره روستای موسی آباد بازدید کرد.

مجموعه ورزشی بانوان اسدآباد از سال 86 آغاز به کار نمود و این مجموعه دارای استخر شنا و شیرجه به مساحت 1350 متر مربع است که تاکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و دارای سالن سرپوشیده چند منظوره به مساحت 1753 متر مربع می باشد و تا کنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

در کنار این مجموعه ساختمان تاسیسات به مساحت 418 متر مربع و ساختمان سرایداری نیز قرار دارد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه از استخر شنا و شیرجه اسدآباد نیز بازدید کرد.این مجموعه درمساحتی حدود 800 متر مربع بنا شده است و تاکنون 54 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .


تاکید دکتر گودرزی بر رفع تبعیض جنسیتی در ورزش کشور
وزیر ورزش و جوانان در ادامه سفرش به استان همدان با نخبگان ورزش شهرستان اسدآباد دیدار کرد. این دیدار با حضور فرماندار و نماینده مردم اسدآباد در شورای اسلامی شهر، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان و جمعی از روئسای هیئت های ورزشی و نخبگان در محل فرمانداری شهرستان اسدآباد برگزار شد.

گودرزی در این نشست گفت: مشکلات اقتصادی عمیق و وسیعی در کشور وجود دارد که امیدواریم با برنامه ریزی درست، این مشکلات در دولت تدبیر و امید حل شوند.

محمود گودرزی افزود: با توجه به تعداد زیاد پروژه های نا تمام ورزشی از این پس باید توجه کمتری به ساخت پروژه داشته باشیم و باید با تمام قوا به دنبال همگانی کردن ورزش در کشور باشیم.

وی نگاه جنسیتی به ورزش را یکی از مشکلات ورزش در کشور دانست و افزود باید عدالت بین ورزشکاران زن  و مرد به یک میزان برقرار شود.

وی از توجه سید عبدی افتخاری به ورزش تمامی شهرستانهای تابعه استان همدان به یک میزان قدر دانی کرد و افزود : برای حل مشکل ماده 88 کارگروهی تعریف کرده ایم که به دنبال واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و هیئت های ورزشی است.

محمود گودرزی در ادامه سفر یک روزه‌اش به استان همدان از پروژه‌های عمرانی شهرستانهای بهار و رزن بازدید خواهد داشت.


انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، وزیر ، ورزش ، سفر ، استان ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار