برنامه «گل آموز» به تهیه کنندگی «سارا روستا پور» با محوریت مشارکت خانواده‌ها و مهارت کودکان برنامه‌های متفاوتی را برای نوروز 94 تدارک دیده است.

سارا روستا پور،  تهیه کننده "گل آموز" در خصوص پخش این برنامه در ایام نوروز در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این برنامه با آیتم‌های مختلف همچون کلیپ‌های نوروزی، آیه و حدیث‌هایی با موضوع صله رحم، ارتباط نزدیک خانواده‌ها با فرزندان خود و سفر و گردشگری به استقبال بهار می‌رویم.

وی بیان کرد: در بخشی از این برنامه نوروزی کودکان در داخل استودیو به انجام بازی‌هایی با رویکرد نوروز می‌پردازند و همچنین کودکان نقاشی و کاردستی‌های خود را به مخاطبان ارائه می‌دهند.

روستا پور افزود: در برنامه "گل آموز" ویژه نوروز سعی کردیم از تمامی بچه‌هایی که به عنوان مجری در برنامه بودند به همراه والدینشان به عنوان میهمان بهره ببریم.

وی در ادامه تصریح کرد: برای خانواده‌هایی که در برنامه حضور دارند نیز مسابقه‌ای با رویکرد مشارکت خانواده‌ها ترتیب داده شده و در بخش دیگری از برنامه ارتباط خوب والدین با فرزندان خود و چگونگی تربیت آنها را نیز به تصویر خواهیم کشید.

این تهیه کننده در پایان خاطر نشان کرد: مهرداد نظام‌آبادی، هلن محمد رضایی و خودم از مجریان این برنامه نوروزی هستیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار