ادینسون کاوانی مهاجم تیم پاری‌سن ژرمن‌برای بازگشت به سری آ ایتالیا و پیوستن به تیم ناپولی چراغ سبز نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبان فوتبال؛ ادینسون کاوانی یکی از مهاجمان موفق و محبوب پاری‌سن‌ژرمن است و با وجود حمایت از سوی لورن بلان سرمربی پاری‌سن‌ژرمن‌ها اما مایل به بازگشت به لیگ سری آ ایتالیا و ملحق شدن به تیم ناپولی است. 

تقریبا انتقال کاوانی به باشگاهی دیگر در جریان فصل انتقال و انتقالات تابستانی قطعی شده است، وی در مورد تیم بعدی خود گفت: من همیشه از تمامی تیم‌هایی که برایشان بازی کرده ام قدردانی کرده و نقش مثبت تک تک آن‌ها بر روی زندگی حرفه‌ایم را احساس کرده‌ام، اما سه سالی است که در ناپولی بودم حقیقتا دوران طلایی زندگی من بود، شهر ناپولی به هم همه چیز داد، در آن‌جا بود که به شهرت رسیدم، پیشرفت کردم، در فهرست بازیکنان جهانی وارد شدم و بهترین روزهای فوتبال حرفه‌ای را تجربه کردم.

کاوانی در ادامه افزود: برخی از من می‌پرسند دوست دارم به ناپولی بازگردم؟ راجع به این موضوع قبلا با خانواده‌ام مشورت کرده‌ام و باید بگویم عاشق بازگشت به این شهر و تیم محبوب آن هستم، البته این موضوع زمانی محقق می‌شود که رئیس فعلی باشگاه تغییر کند، همیشه گفته‌ام، تغییر رئیس باشگاه ناپولی تنها شرط من برای بازگشت به این تیم است.

*دلتنگی کاوانی برای هواداران ناپولی

کاوانی 2سال پیش ناپولی را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرد، او از هواداران تیم سابق خود به نیکی یا کرده و گفت: یکی از دلایلی که هنوز در آرزوی بازگشت به ناپولی هستم، هواداران این شهر است. به یاد می‌آورم یک روز صبح ساعت 7زمانی که همه مغازه‌ها تعطیل هستد به فروشگاه جواهر فروشی دوستم رفتم و داخل مغازه به گفتگو پرداختیم، پس از چند دقیقه زمانی که از پنجره فروشگاه بیرون را تماشا کردم با صحنه عجیبی مواجه شدم، نزدیک به هزار نفر از هواداران ناپولی را دیدم که انتظار من را می‌کشیدند.

چنین محبتی را در کمتر شهر و یا کشوری می توان دید. در ناپولی شما فوتبال را به شیوه دیگری تجربه می کنید، شیوه‌ای که موجب پیشرفت شما می‌شود، البته قصد ندارم آن دوران استثنایی را با شرایط فعلی‌ام در پاریس مقایسه کنم زیرا اینجا هم هواداران به شیوه خودشان از شما حمایت می کنند، تجربه ناپولی برایم فراموش نشدنی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار