رئیس هیئت نظارت بر شورایاری‌ها و عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: اسامی منتخبین چهارمین دوره انتخابات شورایاری ها شنبه اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، محمد سالاری رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورایاری ها و عضو شورای اسلامی شهر تهران با حضور در مسجد‌الاقصی در محله تهرانپارس غربی رای خود را به صندوق انداخت.

سالاری در ادامه در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام نتایج انتخابات شورایاری‌ها اظهار کرد: اسامی منتخبین مردم در جریان انتخابات چهارمین دوره شورایاری ها روز شنبه و یا نهایتا تا روز یکشنبه اعلام می‌شود.

وی در ادامه صف‌های بسته شده توسط مردم برای شرکت در انتخابات را همانند صف‌های انتخابات ریاست جمهوری دانست و گفت: مردم باید به عنوان شهروندان تهرانی تعلق خاطر و تعصب را به محله خود داشته باشند و در راستای شناسایی مشکلات و چالش‌های محله خود، با حضور در انتخابات برای تعیین شورایاری‌های محله خود این هدف را عملیاتی کنند.

وی در ادامه افزود: در این صورت ما نیز می‌توانیم در فرایند تصمیم گیری در شورای شهر از نظارات شهروندان مطلع باشیم.

وی در خصوص روند برگزاری انتخابات گفت: با مجموعه تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده 4هزار و 800 ناظر بر جریان انتخابات نظارت می کنند.
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات همچنین یادآور شد: 1800 صندوق رای در 354 محله آماده اخذ آرای شهروندان تهرانی است ضمن اینکه بر هر صندوق 2ناظر مستقر هستند.

سالاری در خصوص تعرفه‌های توزیع شده گفت: تاکنون 1میلیون و 800هزارتعرفه میان شعب اخذ رای براساس نیازسنجی‌های محلات توزیع شده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شورایاری ، سالاری ، اسامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار