«فریبا فاضل» گفت: بسیاری از کسانی که در تلویزیون مطرح شدند از افراد فعال در رادیو بودند زیرا رادیو، پله موفقیت و سکوی پرتاب است.

فریبا فاضل تهیه کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص بی‌علاقگی جوانان و گرایش نداشتن آنها به رادیو گفت: این یک امر طبیعی است، به دلیل وفور وسایل ارتباط جمعی جدید و با توجه به وجود امکانات جدید برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز، جوانان برای شنیدن برنامه‌های رادیویی علاقه کمتری از خود بروز می‌دهند.

فاضل ادامه داد: سن و سال جوانان و در اختیار بودن سهل و ساده اینترنت، عامل دیگری برای دور ماندن آنها از رادیو است.

وی در خصوص استقبال نسل‌های پیشین از برنامه‌های رادیویی نسبت به نسل جدید گفت: بزرگترها، آشنایی کمتری با اینترنت دارند، به همین دلیل است که آنها بیشتر به سمت رادیو می‌روند.

فاضل افزود: در رادیو افراد به صورت یکطرفه شنونده‌اند. جذابیت رادیو مثل سابق نیست، البته نه از جهت برنامه‌سازی بلکه با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت، هر فرد به تنهایی می‌تواند به وسیله یک رایانه و با هیجان فراوان خالق یک برنامه رادیویی جذاب باشد.

فریبا فاضل در مورد استفاده از تبلیغات مناسب به عنوان راهکاری مؤثر برای علاقه‌مند کردن جوانان به رادیو بیان کرد: استفاده از اینترنت و فرستادن پیام و آگهی از طریق شبکه‌های اجتماعی برای کاربران و همچنین کاربرد زیرنویس در برنامه‌های جذاب تلویزیونی مانند فوتبال و یا سریال‌های پرمخاطب می‌تواند تا اندازه زیادی مؤثر واقع شود.

وی در خصوص استفاده از افراد مشهور در برنامه‌های رادیویی عنوان کرد: بسیاری از کسانی که در تلویزیون مطرح شدند از افراد فعال در رادیو بودند و در کار خود بسیار موفق ظاهر شدند، فرد عاقل هیچ‌گاه رادیو را رها نمی‌کند، حتی با کار کردن در یک برنامه رادیویی، زیرا رادیو، پله موفقیت و سکوی پرتاب است.

فاضل در پایان از آرزوهای خود در سال نو گفت و بیان کرد: سلامتی و صلح و صفا را برای همه آرزومندم، از خدای بزرگ خواستارم به همه ما آرامش و صبر عنایت کند، سعی کنیم دعاگوی هم بوده، یکدیگر را بخشیده و کینه‌توز نباشیم و هرچه را برای خود می‌پسندیم، برای دیگران هم بخواهیم.

فریبا فاضل خاطرنشان کرد: هوای بزرگترها و سالمندان را باید داشته باشیم، زیرا هرچه داریم از آنهاست.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار