عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه‌های تخصصی فروش سبب حضور تولیدکنندگان عمده با قیمت‌های واقعی و ترویج فرهنگ استفاده از تولیدات ملی و داخلی با کیفیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد،محمد اسماعیل نیا دربازدید از هفدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد با اشاره به طراحی استراتژی اصلاح نظام واسطه ها و عرضه کالا در مقابل بازار و تمام اقشار جامعه افزود: در برگزاری نمایشگاه های فروش و عرضه کالا باید هدف جامع متولیان، هدایت واسطه ها به سمت تولید ، حمایت از کالای داخلی و رسیدن به شرایط پایدار و مطلوب جامعه در نظر گرفته شود.

وی نمایشگاه های عمومی فروش را رابطه ای هدفمند میان تولیدکننده ، بازار و جامعه در حمایت از اقتصاد داخلی دانست و گفت: کسانی می توانند به عنوان متولیان این حوزه باشند که آگاهی به اقتصاد کلان، تفکر ملی و منطقه ای داشته باشند، چرا که معیارهای طراحی شده می تواند جامعیتی گسترده را در کشور فرابگیرد.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید با تغییر باورها و رسیدن به قیمت واقعی در برخی کالاها ، ایجاد انگیزه برای تولید کننده و فراهم نمودن شرایط مناسب عرضه، تلاش کرد با حمایت از کالاهای داخلی و با کیفیت، باورهای تمامی اقشار جامعه را تصحیح و توسعه داد.

اسماعیل نیا با اشاره به دلایل استقبال گسترده مردم از برگزاری این نمایشگاه های گفت: به دلیل مشاهده اختلاف قیمت ها در مقایسه با بیرون از محل برگزاری نمایشگاه و نظارت بر حضور اصناف شناسنامه دار و بازرسی کالاهای موجود، اعتماد مردم افزایش یافته و استقبال گسترده ای صورت می گیرد.

هفدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در مشهد با همکاری نمایشگاه بین المللی مشهد، اتاق اصناف و سازمان های مرتبط عرضه و نظارت بر کالا در استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد و با حضور بیش از 1750 غرفه از 15 تا 23 اسفندماه جاری برپا شده است.


انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.